TUROP TURİSTİK OPERASYONLAR

En ufak tüketici şikayetinden en büyük doğal afetlere kadar her kategoride yaşanan krizler, TUROP tarafından müşterileri adına en ciddi şekilde algılanır ve yönetilir. Kriz yönetiminde şirketimizin temel prensibi, krizleri öngörebilmek ve olası kriz senaryolarına göre en uygun dokümantasyon, reaksiyon ve hareket planları ile önceden hazırlıklı olmaktır. Kriz koordinasyon merkezlerinin oluşturulması, sanal kriz yönetimi tatbikatlarının düzenlenmesi gibi uygulamalar, TUROP' in kriz yönetimi operasyonlarının doğal uzantılarıdır.

Rekabet ortamında krizlerden ‘’az yara ve az hasarla’’ çıkabilmek hatta krizleri fırsata dönüştürebilmek için TUROP ekibi olarak, “krizi fırsata döndürme” çalışmalarını büyük bir özenle işin doğasına uygun bir şekilde işbirliği ile sürdürüyoruz.

  • Kriz yönetim becerilerinin kazanılmasını sağlamak
  • Krizleri fırsata çevirebilmek adına çok yönlü bakış açıları geliştirebilmek
  • Kriz kavramı, nedenleri, türleri, yönetim aşamaları ve teknikleri gibi konularda düzenli eğitimler planlamak
  • Takım çalışması, liderlik ve doğru iletişim gibi konularda çalışmalar yapmak
  • Kriz senaryoları hazırlanarak tatbikat çalışmaları yapmak
  • Vaka analizleri ve bunlarla ilgili eğitim oyunları planlamak

 Strateji Geliştirme - Planlama - Yönlendirme TUROP