TUROP TURİSTİK OPERASYONLAR

KONGRE, SEMİNER KONFERANS VE TOPLANTI ORGANİZASYONLARI

Etkinlik Tasarım, Yönetim ve Projelendirme Hizmetleri

Etkinlik tasarım ve yönetim hizmetleri şüphesiz projelendirme hizmetleri ile başlar. Mevcut bir probleme çözüm bulma ya da beliren bir fırsatı değerlendirmeye yönelik ekibimiz, başlangıcı ve bitişi belirli bir süre ve sınırlı bir finansman dahilinde, olası tüm kaynakları en iyi şekilde kullanır. Bununla birlikte müşteri memnuniyetini ve kaliteyi göz önünde bulundururken olası riskleri yönetmek şartıyla, tanımlanmış bir kapsama uygun amaç ve hedefler doğrultusunda özgün bir planı kurgulama, başlatma, yürütme, kontrol etme ve sonuca bağlama sürecini en iyi şekilde kullanır.

  • Yer seçimi, yaratıcı fikirler ve program koordinasyonu
  • Zaman planlaması
  • Organizasyon iş akış planlaması
  • Bütçe planlama ve takibi
  • Lojistik hizmet planlaması
  • Tedarikçi yönetimi
  • Operasyon aşaması ve proje uygulama
  • Sekretarya ve yardımcı eleman (host, hostes, sunucu, tercüman, rehber vb) hizmetleri
  • Veri yönetimi ve raporlama

Sponsorluk Yönetim Hizmetleri

Etkinlik tasarım ve yönetim hizmetlerinin önemli bir tarafını oluşturan sponsorluk yönetim hizmetleri ise büyük bir titizlik dahilinde ve sistemli bir şekilde ele alınır. Zira etkinlik gelirlerini planlamak ve aynı zamanda maddi ve manevi destek sağlayan sponsorların beklentilerini doğru bir şekilde algılayarak hizmet vermek inanılmaz derecede önem arz etmektedir. 

Doğru markaya, doğru zamanda, doğru yerde, doğru hedef kitleye, doğru bütçelerle, doğru proje... TUROP' in  hizmet verdiği kurumlar için aktive ettiği sponsorluk yönetimi felsefesinin temelinde bu ilkeler yatmaktadır.

  • Strateji geliştirme, planlama ve yönlendirme
  • Sponsor bütçe ve sözleşme çalışmaları
  • On-site sponsor hizmetleri

Finansal Yönetim Hizmetleri

Uzun yıllar içerisinde geliştirdiğimiz doğruluk ve güvene dayalı işbirliklerimiz sayesinde doğru tedarikçiler ile çalışıyoruz. Tabiatı ile bununla birlikte gelen avantajlarımızı her işimizde en iyi şekilde kullanarak yaptığımız işe dair gelir ve giderlerimizi iyi yönetiyoruz. Bu avantajları elbette sadece kendimiz için değil müşterimiz için de kullanarak ileriye yönelik sürdürülebilir kalkınmamızı an be an en iyi şekilde kullanıyoruz.  Alırken kazanmak bizim işimiz…

  • Bütçeleme
  • Ön finansman hizmetleri
  • Dönemsel raporlama hizmeti
  • Gelir ve gider yönetimi
  • Nakit yönetimi

Tanıtım, Duyuru ve PR Yönetimi

Projemiz ne kadar doğru ve iyi olursa olsun, her ne kadar doğru ve fazla gelir elde edilirse edilsin, o projenin tanıtım ve duyurusunun layığı ile yapılmaması demek çalışmalarımızın tümünün başarısızlığı anlamına gelecektir.

Mutlaktır ki organizasyon işinde gerekli tüm çalışmaların eksiksiz yapılması elzemdir. Birbirinden kati surette ayıramayacağımız bu çalışmaların hepsini büyük bir titizlikle yapmak gerekmektedir.

Tanıtım çalışmaları da her işe göre farklılıklar gösterir. Konusunda son derece uzman profesyonel ekibimiz her işe yönelik tanıtım, duyuru ve ilgili konsept çalışmalarını ihtiyaca göre doğru tespit ederek çalışmalarını tamamlar ve büyük bir özen ile gerçekleştirir.

  • Konsept çalışmaları, tanıtım kampanyaları, PR ve Medya ile ilişkiler
  • Stratejik rehberlik ve fizibilite planlama
  • Pazarlama & İletişim, Sosyal Medya Yönetimi
  • Her türlü basılı materyalin tasarım ve uygulanması
  • Mekan dekorasyon tasarım ve uygulaması
  • Stand ve sahne dekorasyonu tasarım ve uygulaması
  • Katalog, broşür, ınsert, föy, yaka kartı, davetiye tasarım ve uygulaması
  • Kurumsal kimlik çalışmaları
  • Afiş, billboard tasarım ve uygulama çalışmaları
  • Flama, bayrak ve pankart çalışmaları
  • Tanıtım filmi ve cd’si hazırlama

 

Destinasyon Yönetim Hizmetleri

Kayıt ve Konaklama Yönetimi

Tüm ulusal ve uluslararası organizasyonlarımızda firmamızın geliştirmiş olduğu kayıt programı kullanılmaktadır. Profesyonel ve aynı zamanda yaratıcı ekibimizin yapacağı web sayfasına kayıt programımızı entegre ederek çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Bu kayıt programımız sayesinde mükerrer kayıtları önlemek, kayıtların hızlı bir şekilde iş esnasında yürümesini sağlamak, istatistik tutabilmek ve aynı zamanda verilere ulaşabilmek son derece kolay olmaktadır.

Aynı zamanda düzenleyeceğimiz web sayfası ile kayıt programımız analitik olarak bizlere sayfamızın dünyanın hangi ülkesinden, hangi şehrinden ne kadar görüntüleniyor raporlayabilmek mümkün olacaktır.

  • Profesyonel kayıt programı
  • On-line sanal pos ile ödeme yapabilme imkanı
  • On-line bildiri gönderebilme imkanı
  • On-line hakem heyeti uygulamaları
  • On-line sosyal program kayıtları oluşturabilme
  • İstatistiki bilgilere net olarak ulaşarak düzenli raporlama yapabilme
  •  Etkinlik giriş günü gerçekleşecek kaotik ortamlardan uzak, düzen içerisinde yürütülecek kayıt sistemleri
  • Barkodlu ve gereği halinde optik okuyuculu yaka kartı sistemleri
  • Odalama ve ilgili raporlarının düzenli olarak çıkarılması

Otel ve Kongre Merkezi Yönetimi

Etkinliklerimizi gerçekleştireceğimiz mekanların işimizin ihtiyaçlarına göre düzenlenmesi ve yönetilmesi işimizin önemli bölümlerinden bir diğeridir. Etkinliğimizin gerçekleşeceği merkez yönetim kadroları ile düzenli ve seviyeli bir iletişim içerisinde kalınarak gerekli tüm alt hizmetlerin eksiksiz olarak yürütülmesi profesyonel ekibimizce sağlanmaktadır. Salon düzenleri, oda eşleştirmeleri, ikram hizmetlerinin içerikleri gibi alt detayları dahi oldukça zengin ana başlıklar dahilinde planlanan ve birkaç adım sonrası düşünülerek operasyon anı yürütülen bu çalışmalar için çok ciddi bir yapısal örgü gerekir.

  • Rezervasyon hizmet ve takibi
  • Oda planlama yönetimi
  • Toplantı yerleşim düzeni
  • Toplantı salonları yönetimi
  • Yiyecek içecek hizmetleri
  • İkram hizmetleri
  • Stand alanı yönetimi

Teknolojik Destek Hizmetleri

Katılımcılarımızın toplu olarak iletişime geçecekleri an çok önemlidir. Birbirlerini anlamaları, çalışmalarını paylaşabilmeleri, bunları gerek sözlü gerekse görsel olarak diğer katılımcılara gösterebilmeleri gerekmektedir.Bunları tesis etmek ise bizim işimizdir. Teknolojinin gerektirdiği en son yenilikleri kapsayan alt yapı çalışmaları tarafımızca iş öncesinde tespit edilerek planlanır ve en iyi şekilde uygulanır.
Ses, ışık, görüntü, sunum ve simultane gibi elzem alt yapı çalışmalarının dışında da tespitler yapılarak işin en üst seviyede teknolojik donanımla sunulması sağlanır.

  • Ses, ışık ve görüntü sistemleri proje ve uygulamaları
  • Simultane sistem uygulamaları ve her dilde simultane tercüman tedarik hizmetleri
  • Görüntü ve reji sistemleri projelendirmeleri ve uygulamaları
  • Konser sistemleri
  • Kapalı devre görüntü, ses ve data aktarımları
  • Canlı yayın sistemleri
  • Güvelik sistemleri
  • Web tasarım
  • Multimedya ve tanıtım filmi hazırlama hizmetleri
  • Video prodüksiyon ve Reji Sistemleri
  • Yazılım geliştirme
  • Kongre TV
  • Kongre gazetesi
  • Sosyal medya
  • E-bülten çözümleri ve mobil uygulamalar

Sosyal ve Kültürel Programların Yönetimi

Sosyal ve kültürel programlar ile desteklenmeyen etkinlikler akılda kalıcı olmayacaktır. Katılımcılarımızın o yoğun akademik programlarının yanı sıra gerek birbirleri ile paylaşımlarını desteklemek gerekse bir nebze de olsun kişisel bilgi birikimlerine katkı sağlamak amaçları ile sosyal ve kültürel programlar en iyi şekilde tarafımızca planlanarak uygulanır. Bu kimi zaman bir Kapadokya Balon Turudur, kimi zaman ise iştirak edilecek bir dağ yürüyüş turudur…

Sadece sizin düşünceleriniz değil, aynı zamanda etkinlik katılım profili ile doğru orantılı olarak yaratılacak programlar profesyonel ekibimiz tarafından oluşturulacaktır.

  • Açılış ve kapanış seremonilerinin oluşturma ve uygulamaları
  • Resepsiyon organizasyonları
  • Açılış ve kapanış yemek / kokteylleri ve müzik bazlı organizasyonları
  • Teknik gezi organizasyonları
  • Kültürel ve turistik turlar

Ulaşım, Transfer ve Shuttle Yönetimi

Katılımcılarımızın etkinliğimizin düzenleneceği yere gelecekleri andan dönecekleri zamana kadar alacakları tüm lokal ulaşım hizmetleri, ilgili birimimiz tarafından planlanarak büyük bir titizlikle uygulanır. Elbette kimi zaman etkinlik şehrine ulaşımları için de gerekecek yurtiçi ve yurtdışı uçak, tren ve otobüs biletleri kendileri ile görüşülerek tanzim edilir ve sirkülasyonu gerçekleştirilir.

Havaalanından karşılanmaları, otele transfer hizmetleri gibi planlamalar iş öncesinde tamamlanarak uygulanır.  Kullanılacak olan araçların temizliğinden hizmeti verecek araç şoförlerinin muntazam ve düzenli olmalarına kadar tüm detaylar düşünülerek gözden geçirilir ve kontrol edilir.

  • İç ve dış hat uçak biletlerinin organizasyonu
  • Havaalanı transfer hizmetlerinin planlama ve uygulaması

Toplantı merkezleri ile oteller arasında ulaşım / shuttle servisleri

 Strateji Geliştirme - Planlama - Yönlendirme TUROP